PSV de Burcht is een gezonde groeiende paardensportvereniging welke gevestigd is in de Noordoostpolder en Zuidwest Friesland. Binnen de vereniging worden door twee commissies tal van activiteiten voor leden georganiseerd. Bent u benieuwd naar de verschillende activiteiten welke georganiseerd worden? Kijk dan eens op onze website onder activiteitencommissie, marathoncommissie of in onze foto map voor een sfeerimpressie.

U als bedrijf kunt u naam koppelen aan verschillende activiteiten welke wij organiseren!

Hoe kunt u ons sponsoren? Dit kan doormiddel van een financiële bijdrage, het leveren van prijzen in de vorm van diensten, goederen of waardebonnen, het leveren van een dienst voor de desbetreffende activiteit. Of wellicht heeft u wel een ander idee.. wij staan er voor open!

Wanneer u geïnteresseerd bent in de sponsorring in een van onderstaande activiteiten kunt u contact opnemen met de Activiteitencommissie door te mailen naar acmvdeburcht@gmail.com.

Daarnaast zoekt de marathoncommissie jaarlijks weer naar sponsors voor de jaarlijkse marathon. Sponsorring klein en groot maakt deze prachtige wedstrijd mogelijk. Bent u geïnteresseerd in sponsorring van de marathon kunt u contact opnemen met de Marathoncommissie door te mailen naar mcmvdeburcht@gmail.com.

Wat krijgt u terug voor u bijdrage aan de activiteit?

• Naamsbekendheid op onze website
  • Naamsbekendheid op startlijst, programmaboekje en uitslagenlijst
  • Naamsbekendheid op ons INSTAGRAM en Facebook account
  • Uitnodiging voor het desbetreffende evenement
  • De Marathoncommissie nodigt haar sponsoren uit voor de jaarlijkse snertrit

Benieuwd wie ons al sponsoren, kijk dan eens onder het kopje Sponsors Activiteitencommissie en Sponsors Marathoncommissie.