Menlessen | Paardensportvereniging de Burcht
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/pvub350918/domains/menverenigingdeburcht.nl/public_html/wp-includes/post-template.php on line 284

PSV de Burcht verzorgt verschillende in- en outdoor lessen voor haar leden. De indoorlessen worden verzorgt op een locatie met het veiligheidscertificaat. Tijdens de menlessen wordt gebruik gemaakt van een Whis geluidssyteem. De reguliere menlessen worden verzorgd bij Stal Weemstra in Ossenzijl, de bloklessen zullen plaatsvinden op een afwijkende locatie.

Er worden door het gehele jaar door reguliere menlessen georganiseerd. Daarnaast worden er verschillende bloklessen georganiseerd, dressuur-, vaardigheid- en marathonblokken. Op de website kan je hier meer over vinden op de verschillende pagina’s.

De verschillende menlessen worden georganiseerd door Sanne-Mayke Dusnbergen, welke de coördinatie van de menlessen voor haar rekening neemt.
Meer informatie, ideeën, of opgeven? Mail dan naar cmmvdeburcht@gmail.com