NOP Buitendag | Paardensportvereniging de Burcht

In verband met het corona virus heeft StaatsBosBeheer besloten dat de NOP Buitendag 2020 niet door gaat!

PSV de Burcht doet ieder jaar mee, zodat een ieder voor een bijdrage van slechts 1,00 kan genieten van een prachtige ervaring op de menwagen.

De menners rijden van 10 tot 16 uur een vaste route door het Kuinderbos van ongeveer 10 minuten.  Afhankelijk van het type menwagen kunnen 2-4 gasten plaatsnemen voor deze mooie ervaring!

Ieder jaar hebben we ongeveer 16 menwagens nodig, welke in groepen van 1,5 uur rondjes rijden. Daarnaast zijn er per 1,5 uur ook 3 vrijwilligers nodig welke helpen bij de kaartverkoop en het op- en afstappen van de gasten. Gedurende de dag wordt er voor eten en drinken gezorgd, tevens kan na afloop worden deelgenomen aan het buffet van Staatsbosbeheer.

Opgeven als menner? Mail dan naar acmvdeburcht@gmail.com

Kijk voor een sfeerimpressie op onze fotopagina.