14 december:
Tijdens de mini marathon in Sonnega reed Isabella Ruardy met pony Veralinda van Nuova naar een mooie 4e prijs in de jeugdrubriek. Nathalie Ruardy reed mee met haar tweespan pony’s Roosje en Charlie en werd 3e!

7 december:
Isabella Ruardy deed mee aan de indoor marathon Wierden met haar pony Veralinda van Nuova samen met groom Jouke Ruardy reed ze een foutloos parcours en behaalden een 2e prijs in de jeugdklasse!

10 oktober:
Tijdens het springconcours in Koudum reed Nathalie Ruardy mee met haar paard Waleida in de klasse L, in het tweede parcours bleef ze foutloos en reed ze een snel parcours dit werd beloond met een 2e prijs!

12 september:
Op de noordelijke districtkampioenschappen mennen waren meerdere leden actief. Femmy Ruardy werd hier reserve kampioen in de klasse L vaardigheid enkelspan pony, met haar pony Veralinda van Nuova!

6 september:
Het Pieter Stuyvesant concours in Sonnega was ook druk bezocht. Springen: Isabella Ruardy sprong met haar pony Olga een foutloos parcours en werd 4e in de klasse B cat ABC. Mennen: Nathalie Ruardy deed mee met haar tweespan pony’s Roosje en Zorro in de L vaardigheid, ze reed 2 foutloze basisparcoursen en ook bleef ze foutloos in de barrage, met als resultaat twee keer een 1e prijs!

15 augustus:
Op de dressuur/vaardigheid wedstrijd in IJsselmuiden waren ook verschillende leden van de partij. Nathalie Ruardy reed met haar dubbelspan pony’s Roosje en Zorro in de klasse B naar een 2e prijs met 190 punten. Femmy Ruardy deed mee met haar enkelspan pony Veralinda van Nuova in de klasse L vaardigheid, ze stuurde 2x een foutloos parcours rond, ook bleven ze foutloos in de barrage en zette ze een snelle tijd neer, met als resultaat twee keer een 1e prijs!

29 februari:
Tijdens de mini marathon in Heeten startte Isabella Ruardy met Veralinda van Nuova ze behaalde hier een 1e prijs in de jeugdklasse. Femmy Ruardy reed ook met Vera en behaalde in de klasse enkelspan pony in de finale een 2e prijs! Nathalie Ruardy was ook van de partij en werd met haar tweespan pony’s Roosje en Zorro 3e!

25 Januari:
Isabella Ruardy reed met haar pony Veralinda van Nuova mee aan de mini marathon in Ambt Delden. Ze reed de eerste ronde foutloos en de tweede parcours nam ze helaas een balletje mee maar behaalde hiermee nog een mooie 2e prijs in de jeugdklasse!

19 januari:
Tijdens de mini marathon in Vinkega reed Isabella Ruardy twee foutloze parcoursen met haar pony Veralinda van Nuova en behaalde een tweede prijs in de jeugdklasse!

12 januari:
Tijdens de mini marathon in Hellendoorn reed Isabella Ruardy mee met pony Veralinda van Nuova samen met groom Jouke Ruardy. Ze stuurde beide rondjes mooi foutloos rond en behaalden een 1e prijs in de jeugdklasse enkelspan pony.