Jaarlijks wordt er een volledig verzorgde dag georganiseerd, gedurende deze dag zal het rijden door een andere omgeving centraal staan. Geprobeerd wordt om een locatie te zoeken welke vanaf Emmeloord maximaal een uur rijden is. Na ontvangst op de locatie zal er een rit verreden worden van ongeveer 3 uur inclusief lunch. Tijdens de rit gaat er een gids mee welke het gebied goed kent, afhankelijk van de groepsgrootte kunnen dit er ook twee zijn. Na afloop is er de mogelijkheid om de paarden te verzorgen waarna de dag zal worden afgesloten met een maaltijd.

Om ervoor te zorgen dat ook niet-leden mee kunnen wordt er voor deze activiteit een verzekering afgesloten, dit houdt in dat niet-leden meer zullen betalen voor hun deelname. Kosten voor deelname bedraagt voor leden van PSV de Burcht €15,00 voor niet-leden bedragen de kosten €30,00.

Dit jaar zullen we wederom de Charles hoeve in Epe bezoeken, op 27 augustus zullen we hier weer warm ontvangen worden door Dik en zijn vrouw.