Op 10 september wordt de jaarlijkse Impulsmarathon georganiseerd in het Kuinderbos. Deze wedstrijd is sinds een aantal jaren voor zowel menners als ruiters.

Bezoekers kunnen de hele dag gratis genieten van dit evenement. Het hoofdterrein is aan het Schoterpad 2 te Bant. Daar zullen de deelnemers van de recreatieve tot  de gevorderde menners en ruiters hun eerste hindernis rijden daarna vervolgen ze hun route door het Kuinderbos om uiteindelijk weer de laatste hindernissen te rijden op het hoofdterrein. Totaal zullen de deelnemers tijdens hun route negen hindernissen moeten afleggen in en om het Kuinderbos en dit allemaal op tijd! Eén van de hindernissen is de waterbak in het bos maar ook de andere hindernissen zijn de

moeite waard om te bekijken.

Wilt u mee doen met deze marathon? Dan zien wij graag uw inschrijving tegemoet! Anders zien wij u graag als bezoeker

Inschrijving
Het is nog niet mogelijk om u op te geven voor de marathon van 2018. Om deel te nemen dient u lid te zijn van de KNHS. Een startpas en/of lidmaatschap bij PSV de Burcht is niet noodzakelijk voor deelname.