Puzzelrit | Paardensportvereniging de Burcht
We hebben de puzzelrit op 7 juni gepland staan. Vanwege het Corona virus zal de rit worden verplaatst naar later in het jaar. We hopen u eind mei de datum te kunnen melden.

De puzzelrit wordt dit jaar in een nieuw jasje gegoten. Hoe we het gaan vormgeven, dat houden we nog even geheim. Maar we kunnen je verzekeren dat er genoeg te eten zal zijn, dat de rit sowieso in groepjes gereden wordt en dat de rit genoeg hilariteit oplevert voor een super leuke dag.

Deelnemen aan de puzzelrit van 7 juni kan in groepen van maximaal 8 personen. Om ervoor te zorgen dat ook niet-leden mee kunnen wordt er voor deze activiteit een verzekering afgesloten, dit houdt in dat niet-leden iets meer zullen betalen voor hun deelname. De kosten worden op een later moment in het bekend gemaakt.