Kampioenschap de Burcht | Paardensportvereniging de Burcht

Jaarlijks organiseert de AC voor de leden van PSV de Burcht een onderlinge wedstrijdenreeks. Voorheen was er voor de ruiters de Piaffe Ruitersport wedstrijdenreeks, sinds 2016 voor de menners de Geschiere Agro Transport reeks. Vanaf 2017 is dit gezamenlijk verder gegaan als concours De Burcht.

Nu in 2020 gaan we over naar Kampioenschap De Burcht, omdat het aantal deelnemers per wedstrijd daalt. 1x per jaar zal het kampioenschap De Burcht worden gehouden, waarbij er leuke prijzen zijn te winnen.

Op zondag 28 juni 2020 is het mogelijk om deel te nemen aan de verschillende rubrieken. De verschillende rubrieken zullen beoordeeld worden door een officieel jurylid. Voor deelname aan het concours is een startkaart niet nodig. De kosten bedragen voor een start €7,50 voor twee starts €12,50. De locatie staat nog niet vast en zal daarom te zijner tijd bekend worden gemaakt. Opgeven voor het kampioenschap kan per mail naar acmvdeburcht@gmail.com.