7 oktober:
Zaterdag 7 oktober heeft Sanne Jager met haar pony Moonlight haar tweede officiële KNHS wedstrijd in de klasse B categorie C gereden bij PSV ‘t HaskeLan in St. Johannesga. Door de weersomstandigheden gingen de buitenproeven helaas niet door dus er werd alleen een proef binnen gereden. Met als uitkomst een mooie eerste plaats met 191.5 punten. span>

18 maart:
Op 18 maart hebben leden van PSV de Burcht meegereden aan de mendressuurwedstrijd in Sonnega. Eliza Pulles reed Chucky in de klasse B naar de tweede plaats met 190 punten. Jack Pulles deed hier nog een schepje boven op in de klasse L en wist zijn paard Aladin twee keer naar winst te rijden met 190 en 193 punten.

12 februari: Op zondag 12 februari reed Kirsten van Assenderp mee aan een dressuurwedstrijd op het Hippisch centrum in Emmeloord. Ze wist haar paard Unique-Noblesse naar een eerste plaats te rijden in beide proeven met 196 en 197,5 punten.

28 januari 2017: Kirsten van Assenderp nam op 28 januari deelaan de dressuur rubriek in Vollenhove, met haar knappe merrie Unique-Noblesse reed ze hoge punten in de klasse L2. Ze wist maar liefst te sturen naar 192 en 190 punten wat voldoende was voor een derde en vierde prijs van de gecombineerde klasse met de L1, goed voor 30 combinaties.

28 januari 2017: Op 28 januari namen verschillende menners van PSV de Burcht deel aan de indoormarathon in Sonnega. Hierbij wist Nathalie Ruardy met haar dubbelspan pony’s in de jeugdrubriek de eerste plaats te behalen. Ook Jack Pulles wist goed te sturen door het parcours, zowel in de klasse enkelspan paard waar hij zijn paard Aladin, als dubbelspan paard waarvoor ook Chucky van stal werd gehaald wist hij de klasse te winnen samen met zijn schoondochter en groom Eliza Pulles.

19 januari 2017: In Steenwijkerwold werd de tweede dressuurwedstrijd, behorende bij de “van de Wal-competitie” voor menners georganiseerd. Jack Pulles deed met Aladin mee aan de dressuur klasse L. Met maar liefst 205,5 punten behaalde hij de eerste prijs!

7 januari 2017: Shanna Visser, pas lid van PSV De Burcht, kwam aan start in Sneek. Met haar pony Peppie reed ze een foutloos parcours in de BB en met een stijl van 72,5 goed voor de eerste prijs! Ze debuteerden in de klasse B , reden een keurig foutloos rondje en met prachtige cijfers 7,5/7,5/9,5  ( stijl 75,5 ) wisten ze ook deze rubriek te winnen!