Naast de reguliere lessen organiseert PSV de Burcht voor haar leden ook verschillende bloklessen. Voor deze bloklessen moet je in het bezit zijn van een eigen paard. Deze bloklessen worden door verschillende ruiters gegeven, waardoor je een telkens een nieuwe instructeur kunt ervaren en binnen de lessen ook nieuwe informatie en tips kan krijgen.

Bloklessen zullen enkel doorgang vinden wanneer er voldoende animo is. Wanneer er onvoldoende animo is zal er gekeken worden voor een andere oplossing. Wanneer je een keer niet kunt komen, is het mogelijk om iemand te laten invallen.

Voor niet PSV de Burcht leden is er ook een mogelijkheid om deel te nemen aan de verschillende lessen, de kosten hiervan zijn iets hoger. Wel is een aantoonbaar KNHS-lidmaatschap verplicht.

Bloklessen 2022

Vanaf 2 november wordt er een blokles van vier lessen georganiseerd en deze worden gegeven door Annemarieke Olff.  Zie onze agenda voor de datums.

Meer informatie, of opgeven? Mail dan naar acmvdeburcht@gmail.com