15/16 juli
Afgelopen weekend waren er weer wat ruiters die van start kwamen op concours.
Marissa Maurer kwam afgelopen zaterdag na 6 jaar aan start in Rutten met haar Paard Nadja. In de B dressuur, de eerste proef 195,5 punten en een 1e prijs en de tweede proef 197,5 punten en een 2e prijs.
Isabella Ruardy kwam afgelopen zaterdag aan start op het zomer concours in Meppel. Als eerste mocht Tamara van start in de 60 cm, eerste ronde foutloos met 67,5 punten en de tweede ronde foutloos met 65 punten en een 2e prijs in de 60 cm ABC. Daarna was het de beurt aan Veralinda van Nuova in de 70 cm, de eerste ronde foutloos foutloos met 77 punten en een 1e prijs in de 70 cm ABC en de tweede ronde foutloos met ook 77 punten en een 2e prijs in de 70 cm ABC.
Britt Ballast kwam van start op CH Boazum met Hylke fan ‘e Roordadaam voor de selectiewedstrijden van het Dressuurkampioenschap Friesch Paard, in de L2 met 204 punten een 2e prijs en was daarmee de beste L2 combinatie voor de selectie.

17 juni
Op de district kampioenschappen dressuur en vaardigheid in Leek kwamen een aantal menners van start. In de dressuur kwam Han Ketel kwam van start met Jeff en Bob in de klasse B dubbelspan pony’s en wist hier kampioen te worden, in de vaardigheid klasse L dubbelspan pony’s wist Han een 3e prijs te behalen.
In de vaardigheid kwam ook Nathalie Ruardy van start, met Veralinda van Nuova in de klasse L enkelspan wist ze een 6e prijs te behalen, in de klasse L dubbelspan kwam ze van start met Charlie en Donald, hier werden ze kampioen, ook kwam Nathalie van start in de klasse M dubbelspan pony’s met Roosje en Zorro en wist ze reservekampioen te worden in de klasse M/Z/ZZ.

10/11 juni
Britt Ballast kwam van start op Urk met Wietse Elvira in de L2 en wist daar een 1e prijs te behalen in de eerste proef en Jan Dijk kwam van start in de marathon van Franeker en wist met zijn 4 span een 2e te behalen.

27 mei
Op de welshdag in Harich kwam Han Ketel en Sanne-Mayke Ronda Dunsbergen en Anne-Marthe Wijnsma van start.
Han Ketel reed voor het eerst officieel en wist in de eerste proef een 2e prijs te behalen met 198 punten, in de tweede proef wist Han een 1e prijs te behalen met 208 punten. Anne-Marthe Wijnsma kwam met Woldberg’s Cavalli van start in de L2 en wist een 2e prijs te behalen met 190 punten.

18 februari
In Burgum was de laatste selectie wedstrijd voor de Noorder Cup, aan start kwamen diverse leden van de menvereninging.

Bij de jeugd kwam Isabella Ruardy van start met Bella, beide rondes waren ze foutloos en wisten hiermee een 4e prijs te behalen, bij de dubbelspan pony’s kwam Nathalie Ruardy van start met Roosje & Zorro, beide rondes wist ze foutloos te blijven en een voorlopige eerste plek voor in de finale, tijdens de finale wist ze ook foutloos te blijven maar net niet snel genoeg en ging ze met een 2e prijs naar huis. Bij de enkelspan pony’s kwam Femmy Ruardy met Veralinda van start, in beide rondes wist ze ook foutloos te blijven en een voorlopige tweede plek voor in de finale, de finale wist ze ook foutloos te blijven maar ook net niet snel genoeg en ging met de 2e prijs naar huis. Ook Romke Winkel kwam bij de enkelspan pony’s van start met Royaal de Knip,  in de eerste ronde waren ze foutloos en in de tweede ronde pakten ze onderweg 2 ballen mee, dit was goed voor een voorlopige vierde plek, door een uitvaller in de finale mocht Romke van start in de finale en wist hier een foutloze rit neer te zetten en was goed voor een 3e prijs.  Femmy Kwam ook nog van start met Baukje van Friese Wouden, in de eerste ronde pakten ze 1 bal onderweg en de tweede ronde waren ze foutloos, dit was goed voor een 5e plek. Bij de dubbelspan paarden kwam Jan Dijk aan start, in de eerste ronde pakten ze onderweg 2 ballen en de tweede ronde waren ze foutloos en was goed voor een voorlopige 4e plek, door daar een uitvaller was in de finale mocht ook Jan finale rijden, deze ronde pakten ze onderweg 2 ballen, uiteindelijk was het goed voor een 3e prijs.

29 januari
Tijdens de finale van de twente cup in Amt Delden hadden kwamen een paar menners van start van de menvereniging.
Bij de jeugd kwam Isabella Ruardy van start met Bluewater Pim, in de eerste ronde waren ze foutloos en de tweede ronde pakten ze onderweg 1 balletje mee, deze resultaten waren goed om kampioen te worden bij de jeugd. Bij de enkelspan pony’s kwam Femmy Ruardy met Veralinda van Nuova van start, beide rondes wisten ze foutloos te blijven en de tegenstanders voor te blijven, deze resultaten waren goed om kampioen te worden. Romke winkel kwam van start van Royaal de Knip, beide rondes pakten ze 4 ballen onderweg, dit was goed voor een 6e plek. Bij de dubbelspan pony’s kwam Nathalie Ruardy van start met Roosje en Zorro en wist beide rondes foutloos te rijden en ook kampioen te worden.

14 januari
Tijdens de mini marathon van Vinkega kwamen er diverse menners van de menvereninging van start. Bij de enkelspan pony’s kwam Femmy Ruardy van start samen met Veralinda van Nuova, beide rondes wist ze foutloos te blijven en was uit eindelijk goed voor een 1e prijs. Romke Winkel kwam in dezelfde rubriek van start met Royaal de Knip,  de eerste ronde pakten ze onderweg een bal en de tweede ronde foutloos, dit was goed voor een 9e plek. Bij de dubbelspan pony’s kwam Nathalie Ruardy van start met Zorro en Charlie, in de eerste ronde pakten ze twee ballen onderweg en de tweede ronde wist ze foutloos te blijven, dit was goed voor een 5e prijs. Bij de jeugd kwam Isabella Ruardy van start met Bella, beide rondes wist ze foutloos te rijden en was goed voor een 1e prijs. Bij de dubbelspan paarden kwam Jan Dijk van start, in de eerste ronde reden ze 2 ballen onderweg en de tweede ronde wisten ze foutloos te blijven, dit was ook goed voor een 1e prijs. Ruud Stroomer kwam van start bij de enkelspan paarden met Rotima,  hij wist twee foutloze rondes te rijden en werd uit eindelijk 4e.