De marathoncommissie organiseert ieder jaar de marathon en de bijbehorende snertrit. De marathon wordt georganiseerd voor leden- en niet leden van PSV de Burcht, voor ruiters en menners met een KNHS-lidmaatschap. De snertrit is voor alle sponsoren en vrijwilligers van de marathon en wordt georganiseerd

De jaarlijkse marathon wordt georganiseerd in het prachtige Kuinderbos. De route gaat volledig door het bos en de meeste hindernissen liggen gelegen op het hoofdterrein, tussen het hoofdterrein en de twee hindernissen in het bos rijdt een huifkar. Ieder jaar op nieuw komen er weer ruim 100 paarden langs de start en finish.  De snertrit vindt ook plaats in het Kuinderbos, de vrijwilligers en sponsoren worden voor een ruim 3 uur durende rit door het prachtige bos per mail uitgenodigd.

Bl
ijf op de hoogte van nieuwtjes over de marathon Kuinderbos via Facebook!facebook button