PSV de Burcht verzorgt verschillende in- en outdoor lessen voor haar leden. De indoorlessen worden verzorgt op een locatie met het veiligheidscertificaat. Voor 2018 en 2018 zullen de reguliere lessen en de meeste bloklessen worden verzorgd bij Pensionstal de Vries in Bantega. Sommige spring- en crossblokken zullen plaatsvinden op een afwijkende locatie.

Er worden door het gehele jaar door reguliere rijlessen georganiseerd. Per kwartaal worden 10 lessen verzorgd, in deze lessen komt van alles aanbod, dressuur, springen, viertal, vaardigheidstrainingen etc. zo breed als de lesgroep aangeeft. Daarnaast worden er verschillende bloklessen georganiseerd, dressuur-, springen- en crossblokken. Op de website kan je hier meer over vinden op de verschillende pagina’s.

De verschillende rijlessen worden georganiseerd door Lisanne Celie, welke de coördinatie van de rijlessen voor haar rekening neemt.  Meer informatie, ideeën, of opgeven? Mail dan naar crmvdeburcht@gmail.com