Strandrit | Paardensportvereniging de Burcht

In de afgelopen 10 jaar organiseerde PSV de Burcht met heel veel plezier en enthousiasme de jaarlijkse strandrit voor haar ruiters op het strand van Lemmer. Deze strandrit werd altijd druk bezocht door de leden en de laatste jaren ook door niet-leden. Menig ruiter genoot van de (ren)galop over het strand of een goede zwempartij in het IJsselmeer. Bij mooi weer was het heerlijk genieten voor paard en ruiter en werden er overal foto’s gemaakt. Prachtige herinneringen zijn er gemaakt.

Tot onze grote spijt moet de activiteitencommissie van PSV de Burcht mededelen dat dit  jaar de strandrit niet zal plaatsvinden. De behoorlijke afname van het aantal deelnemers en de kosten voor de vergunningen bij de gemeente zorgen ervoor dat het dit jaar niet haalbaar is om de fantastische strandrit op het strand van Lemmer te organiseren. Wie weet is er over een aantal jaar weer meer interesse voor deze activiteit.