StEP Tulpenkoetsentocht | Paardensportvereniging de Burcht
    In verband met het Corona virus heeft StEP besloten dat de 2020 editie van het Tulpen festival niet door zal gaan. Dit betekend ook dat er geen koetsentocht zal zijn.

Eind april en begin mei staan alle tulpenvelden in de Noordoostpolder in bloei. De 106 kilometer lange  Tulpenroute gaat langs buitengewone bezienswaardigheden in Noordoostpolder en langs de prachtigste bloembollenvelden.

Jaarlijks neemt PSV de Burcht deel aan dit prachtige evenement en rijdt de tulpen koningin en haar prinses met een gevolg langs de prachtige velden nabij Creil. De stoet zal begeleid en afgesloten worden door twee ruiters in wedstrijdtenue, waartussen de verschillende menwagens rijden. Een rit van 3 uur met een pauze met lichte versnapering.

Opgeven hiervoor kan via de mail naar acmvdeburcht@gmail.com, wilt u deelnemen op de menwagen? Dan verwijzen we u hiervoor door aan StEP.

Op zaterdag 2 mei 2020 zal de tulpenkoetsentocht verreden worden.