Springlessen | Paardensportvereniging de Burcht
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/pvub350918/domains/menverenigingdeburcht.nl/public_html/wp-includes/post-template.php on line 284

Voor de leden van De Burcht worden er springlessen georganiseerd. Wel KNHS lid maar geen lid van de vereniging? Geen probleem. Je kunt ook mee doen aan de lessen, je betaald dan iets meer voor de les.

We hopen dat meer leden interesse krijgen om een sprongetje te maken, omdat je niet meteen vastzit aan een hele serie lessen. De springlessen worden gegeven door Petra Ippel. De lessen worden georganiseerd voor leden die in bezit zijn van een eigen paard en naar de locatie kunnen reizen waar de lessen worden gegeven. De lessen zijn voor alle niveaus toegankelijk, niets moet en alles kan! Met als doel dat je paard/pony en jij er beter van worden.

Je kunt je opgeven voor het hele blok of slechts een aantal lessen (Mits qua indeling mogelijk.)

Springlessen

Kwartaal 1:
Datum: 19 feb, 18 maart, 15 april, 13mei
Dag/tijd: woensdag avond
Kosten per les: € 13.50 voor leden, € 15.00 voor niet leden
Groepsindeling: Je kunt aangeven met hoeveel deelnemers te les wilt
Lesduur: 2 personen: 30 minuten, 3 personen: 45 minuten, 4 personen: 60 minuten
Locatie: Pensionstal de Vries, Breedschar 6 in Bantega
Instructie: Petra Ippel
Verplicht: Dragen van een cap
Betaling: betalingsverzoek via What’s app

Meer informatie, of opgeven? Mail dan naar crmvdeburcht@gmail.com