Voor de leden van De Burcht worden er springlessen georganiseerd in blokken van 4 lessen.

Voorgaande jaren was er altijd een reguliere springles, maar de animo voor deze lessen liep erg terug. Daarom worden er nu bloklessen gegeven van vier lessen. We hopen dat meer leden interesse krijgen om een sprongetje te maken, omdat je niet meteen vastzit aan een hele serie lessen. De springlessen worden gegeven door verschillende instructeurs. Elk blok heeft weer een andere instructeur. Daardoor is de locatie van deze lessen ook telkens weer anders. De lessen worden georganiseerd voor leden die in bezit zijn van een eigen paard en naar de locatie kunnen reizen waar de lessen worden gegeven. De lessen zijn voor alle niveaus toegankelijk. Er wordt gereden in groepsverband met vier ruiters per les.

Het afgelopen blok werd gegeven door Marleen Remijn en is zeer goed bevallen door de deelnemers. Het volgende blok springlessen wordt gegeven door Gerard Vermunt. Vorig jaar heeft hij de springclinic bij Gerard Ruiter verzorgd. Nu zal hij vier lessen geven bij hem thuis.

Springlessen 2017

Blok 2; Periode: 4 april, 17 april, 25 april en 10 mei
Kosten: 34 euro
Dag/Tijd: verschillend    18.30 – 20.30 uur