Voor de leden van De Burcht worden er algemene menlessen georganiseerd. In drie periodes: april – juli, september-december en januari-maart. Tijdens deze lessen komen de basisvaardigheden aanbod.

De lessen worden georganiseerd voor leden die in bezit zijn van een eigen paard en welke naar de locatie kunnen reizen waar de lessen worden gegeven. De lessen zijn voor alle niveaus toegankelijk. Er wordt gereden in groepsverband met drie menners per les. De lessen duren driekwartier en worden gegeven op Stal Weemstra te Ossenzijl. De lessen worden op dit moment gegeven door Marijke Meeuwissen.

Melanie Dekker is een gediplomeerd instructrice, ze zal in blok drie voor het eerst lessen verzorgen voor PSV de Burcht. Melanie is zelf een actief in de mensport waar ze met verschillende paarden en ponies uitkomt in het enkelspan, dubbelspan en tandem op zowel dressuur en vaardigheid wedstrijden als in de samengestelde mensport.

Menlessen 2017

Periode 2: april-juni
Kosten: 14 euro per les

Dag/Tijd: dinsdagavond 19:30 – 22:00 uur