De vijfde editie van Eventing Emmeloord vindt plaats in de Noordoostpolder op donderdag 25 t/m zondag 28 juli 2019. Deze jubileumeditie kent vier categorieën: CCI 2*-S, CCI 2*-L, CCI 3*-S en een CCI3*-L. Deze vindt plaats in het Kuinderbos, tussen Stal de Witte Burcht en Manege NOP.

Op het evenement staat topsport centraal, waar bekende ruiters uit binnen- en buitenland aan de start verschijnen in het uitgestrekte Kuinderbos.

De omgeving en schoonheid van het Kuinderbos lenen zich uitstekend voor aanvullende activiteiten. Onder de naam ‘Eventing buitenZinnig’ kunnen bezoekers genieten van een landleven-markt, demonstraties en activiteiten.

Ook leden van PSV de Burcht nemen deel aan deze landleven-markt. De menners zullen op 27 juli tussen 10 en 16 uur een vaste route door het Kuinderbos rijden van ongeveer 15 minuten.  Afhankelijk van het type menwagen kunnen 2 tot 4 gasten gelijktijdig plaatsnemen op de wagen voor deze mooie ervaring.

Ieder jaar zijn wij opzoek naar een 16 menwagen welke in groepen van 1,5 uur rondes rijden. Voor iedere groep zijn we opzoek naar een drietal vrijwilligers welke helpen bij het op- en afstappen van de gasten.

Opgeven hiervoor als menner of vrijwilliger kan via de mail naar acmvdeburcht@gmail.com