Voor de leden van De Burcht wordt er voor het eerst dit jaar een tweetal crosslessen georganiseerd.

Het rijden van een crossen wordt steeds populairder bij de ruiters en dat merken wij aan onze leden. Via de poll van Facebook zagen we dat verschillende leden enthousiast waren over het aanbieden van crosslessen. Daarom organiseren wij dus dit voorjaar twee crosslessen.

De lessen worden georganiseerd voor leden die in bezit zijn van een eigen paard en naar de locatie kunnen reizen waar de lessen worden gegeven. De lessen zijn toegankelijk voor ruiters die al klein beetje springervaring hebben. Er wordt gereden in groepsverband van minimaal drie en maximaal vier ruiters per les. De lessen duren een uur en worden gegeven door Roxana Graham.

Roxana Graman heeft zowel op nationaal als internationaal niveau gereden in de SGW. In 2012 behaalde zij haar eventing-instructeursdiploma bij de KNHS. Op dit moment leidt zij haar paard Flip verder op tot een goed eventing paard en geeft zij lessen op verschillende locaties in Nederland.

Crosslessen 2017

Data: 21 mei en 4 juni
Kosten: 25 euro per les
Dag/Tijd: zondag, tijd nader te bepalen