Burcht rit | Paardensportvereniging de Burcht
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/pvub350918/domains/menverenigingdeburcht.nl/public_html/wp-includes/post-template.php on line 284

Om het clubgevoel levendig te houden organiseert de AC dit jaar 3 buitenritten van ongeveer 2 a 2,5 uur voor haar ruiterleden. Zo’n buitenrit staat in het teken van elkaar leren kennen, kletsen en lachen. In principe zullen we veel stappen en draven. Als het gevoel goed, de paarden zijn fijn en ontspannen, dan kunnen we in gezamenlijk overleg een galopje doen. Zin om mee te doen? Meld je aan via acdeburcht@gmail.com
    In verband met het Corona virus komt de rit van 16 mei te vervallen.
    Op zaterdag 4 juli 2020 zal er een rit georganiseerd worden op een externe locatie ronden Epe/Nunspeet. Aan deze rit kunnen kosten verbonden zijn i.v.m. een huren van een gids en dergelijke. Meer informatie komt te zijner tijd.
    Op zaterdag 5 september 2020 wordt een rit georganiseerd in het Gaasterlandse bos. Deze rit zal geleid worden door 2 leden van de activiteitencommissie. Er kunnen zich 6 tot 8 ruiters aanmelden. De rit zal ‘s ochtends gereden worden en starten om 10 uur.
    Bij veel interesse na een rit kan er een nieuwe datum ontstaan. Dit zullen we dan communiceren via de website en/of de besloten Facebookgroep.